NYX PALETA SENKI – SMOOKEY

15 (1)

Buđenje uz zrake sunca, šareno cveće na stolu (lale naravno!) i sveže jagode za doručak. Preživeli smo još jednu zimu i proleće je stiglo, a ja ne mogu biti srećnija!

Kao što možda već znate, početkom ovog meseca, odlučila sam da sadržaj svog bloga obogatim jednim novim formatom i da krenem da snimam video klipove na svom Youtube kanalu u kojima ću moći da preporučim određene proizvode, podelim svoje beauty trikove i rutine, a takođe mislim da je to jedan lep način da me ljudi koji prate blog malo bolje upoznaju.

U svom prvom klipu (OVDE), u kojem sam pričala o proizvodima koji su obeležili prethodni mesec, spomenula sam  paletu senki Nyx Smooky o kojoj ću pisati u nastavku.

 

15 (3)

 

Paletica senki Smooky je deo Nyx-ove kolekcije koja sadrži 4 različite palete (Adorable, Sex Bomb, Smookey i Natural) sa po 6 nijansi. O paletici Sex Bomb sam pisala u OVOM postu i tamo možete pročitati koliko sam oduševljena teksturom i pigmentacijom samih senki. Ništa drugačije nije kod ove palete. Boje su pigmentovane, lako se blendaju, lepo kombinuju i minimalno truse. Savršene su za večernje prilike.

Paletu sam najviše koristila  za postizanje vrlo popularnog Smookey eyes efekta na kapcima, kako klasičnog crnog, tako i ljubičastog i teget. Senke imaju shimmer završnicu izuzev prve senke (gledano s leva) koja je u pakovanju puna šljokica, ali te šljokice nisu toliko uočljive na koži.

15 (5)

Na fotografiji iznad, možete da vidite swatch-eve senki na mojoj ruci. Kao što sam rekla, prva nijansa je u pakovanju puna šljokica, ali to se na koži skoro ne primećuje i njena završnica deluje potpuno isto kao završnica ostalih senki. U pitanju je tamnosiva, skoro crna, nijansa. Sledeća nijansa je crna, sa blagom shimmer završnicom, neizostavna u kreiranju smookey eyes efekta. Zatim zagasito ljubičasta, moja omiljena nijansa u paleti, dobro izgleda na smeđim očima, boja je prelepa i nije mnogo upadljiva. Sledeća nijansa je između plave i sive, u pakovanju deluje mnogo više plava nego na kapcima. Lično obožavam teget smookey eyes i mnogo mi se dopada kako izgleda u večernjim kombinacijama sa nekim tamnijim karminom. Poslednje dve nijanse su svetlije. Jedna je u boji šampanjca i ovu nijansu najmanje volim od svih u paleti, jer smatram da nije dovoljno pigmentovana i može dobro da izgleda samo ako se nanese preko neke senke. Druga nijansa je bela i fenomenalno izgleda u unutrašnjem delu kapka jer reflektuje svetlost i vizuelno otvora oko.

15 (4)

Kada se sve sabere i oduzme, veoma sam zadovoljna paletom i nadam se da ću u budućnosti dobiti priliku da isprobam i preostale dve iz kolekcije. Obožavam Nyx proizvode, odnos cene i kvaliteta je vrlo dobar i uvek imaju nešto novo i interesantno u ponudi jer prate sve svetske trendove šminkanja. Kod nas ove proizvode možete kupiti u Alexandar Cosmetics-u.

Koje je vaše mišljenje o Nyx proizvodima i da li ste probale ove paletice? Pišite mi u komentarima.

Ukoliko vam se dopada sadržaj mog bloga, možete ga pratiti i na društvenim mrežama:

Facebook: Mila Shine Bright

Instagram: @milashinebright

Youtube: Mila Shine Bright

Poslednji video na mom Youtube kanalu:

https://www.youtube.com/watch?v=_dPh4ywnw0o

M.

Leave a comment