M.A.C AMPLIFIED LIPSTICK – BLANKETY #karminmeseca | MART 2016

16 (2)

Početak meseca na mom blogu znači samo jedno: Vreme je za rubriku #karminmeseca! Ukoliko pratite blog, upućeni ste da je rubrika nastala u novembru prethodne godine i da na kraju svakog meseca pišem post o karminu koji sam najčešće koristila. U poslednje vreme obožavam neutralne nijanse i potpuno sam zapostavila jarke boje.

Danas pišem o Mac Blankety karminu koji mi je potpuno obeležio prethodni mesec! U pitanju je jedna neutralna nijansa koja pomalo vuče na puder-roze. Proizvođač je opisuje kao blago roze bež boju. Savršena za prve dane proleća, pristajaće većini devojaka našeg podnevlja.

16 (3)

Ukoliko niste upućene u priču o M.A.C  karminima, evo nekoliko informaija: Kompanija M.A.C, osnovana 1984. u Torontu, najpre je postala poznata po svojim karminima. Danas u svojoj redovnoj prodaji imaju preko 190 nijansi kao i 9 različitih završnica karmina (matte, frost, creamesheen, amplified, retro matte, glaze, lustre, satin, dazzle). Od završnice zavisi kako će se karmin nanositi, koliko će trajati i  kako će izgledati. Izbor je i više nego odličan i svako za sebe može da pronađe savršenu nijansu.

Nijansa Blankety ima amplified završnicu što zapravo znači da je karmin kremast i da hidrira, ali i da je veoma pigmentovan! Ovo je moj prvi amplified karmin i veoma sam zadovoljna! Velika je retkost da je karmin kremast i prijatan na usnama, a opet sa druge strane, pigmentovan i dugotrajan.

16 (1)

Kao što možete da vidite sa prethodne fotografije, nijansa je poprilično svetla i trenutno mi savršeno odgovara jer sam i ja svetlije puti, ali nisam u potpunosti sigurna da će mi boja odgovarati i leti kada malo pocrnim.

Pakovanje je klasično, minimalističko, karmin ima 3 g i blago miriše na vanilu.

Koji je vaš omiljeni neutralan karmin? Pišite mi u komentarima!

 

Ukoliko želite da budete u toku sa objavama na blogu, zapratite FB stranicu: Mila Shine Bright.

Instagram: @_miiciii_

M.

Leave a Reply

