THE BODY SHOP BLACK MUSK PERFUME OIL

2016-01-30-13-10-22

Tu su da nam ulepšaju život, začine svakodnevnicu, pomognu nam da se istaknemo. Tu su da pomoću njih svetu pokažemo svoj stav bez ijedne izgovorene reči. Da se osetimo posebno, da nam poprave raspoloženje i, najviše od svega, tu su da nas vrate u neke prošle dane, da nas podsete na drage trenutke koje smo možda u svom sećanju potisnuli i zamenili svakodnevnim trivijalnostima. Mirisi.

Miris o kome pišem je upravo jedan od onih koji za mene imaju posebno značenje. Intenzivna mešavina vanile, čokolade i slatke kruške mislima me vraća na jednu zimu i najbajkovitije mesto na svetu – Briž.

U pitanju je mirisna nota Black Musk svima dobro poznatog brenda The Body Shop. Pored parfemskog ulja o kome danas pišem, dostupna je i toaletna, kao i parfemska voda. Za ulje sam se odlučila jer smatram da je intenzivnije i dugotrajnije na koži, a osim toga nisam mogla da odolim ovoj preslatkoj staklenoj bočici u kojoj dolazi.

Sama linija nastala je pre dve godine nakon linija White Musk (1981) i Red Musk (2014), a najavljena je kao najtamnija i najsenzualnija. Miris je sladak, mračan i orijentalan i smatram da je osetno drugačiji u odnosu na sve druge parfeme koje sam koristila. Savršen je za zimske dane. Iako intenzivan, parfem nije napravljen tako da guši ljude u vašoj okolini, već  miriše samo onima kojima dopustite da priđu dovoljno blizu i osete vaš miris.

Da mi je neko zadao zadatak da napravim parfem idealan za hladnije dane, taj parfem bi verovatno mirisao ovako. Dovoljno sladak za moj ukus, a opet ne preterano jak, smatram da bi se mogao dopasti i osobama koje nisu veliki fan parfema koji podsećaju na slatkiše. Orijentalna nota koja se provlači, samo je šlag na tortu!

Miris ovog parfema počinje gornjim notama slatke kruške, ružičastog bibera i bergamota, zatim u srcu parfema možete osetiti intenzivne arome heliotropa koje variraju između marcipana i badema, zatim ylang-ylanga, kao i afrodizijačke note sladića. Stižemo i do baze parfema koju čine topla crna vanila, crni mošus, zemljani pačuli, vetiver i, najzad, čokolada! Što se mene tiče, idealan recept za jedan od omiljenih zimskih mirisa.

Ukoliko budete imali prilike da uđete u The Body Shop radnju i ukoliko ste fan gore pomenutih nota, imate moju toplu preporuku da pogledate ovu mirisnu liniju! Sećam se kada sam prvi put osetila ovaj parfem. Bila je to brzinska poseta radnjici u Brižu, jer inače nisam ljubitelj šopinga na putovanjima. Čista radoznalost. Nanela sam ga na svoju kožu i krenula u obilazak grada. Nakon celog dana šetnje, osetila sam savršen miris na svom zglobu i tada sam znala da moram da se vratim u pomenutu radnjicu i da ga kupim! Nekako je uvek najslađa ta neplanirana kupovina!

Da li ste probali neke The Body Shop proizvode i koji su vaši utisci? Da li volite uljane parfeme?

Pišite mi u komentarima!

Mila.

2 thoughts on “THE BODY SHOP BLACK MUSK PERFUME OIL

  1. Volim sve mirise u cijem nazivu / sastavu vidim MUSK. Bjese jednom u mojim rukama neki random uljani parfem, navodno mošusni… Od tada ih smatram savrsenstvom. Uljane parfeme obozavam i ovaj ce biti moj kad tad. 😀

    Like

    • Draga Anđela, slažem se sa tobom od reči do reči. I što se tiče ljubavi prema musk mirisima a i što se tiče kvaliteta uljanih parfema. Volela bih da ih je više na našem tržištu. Nadam se da ćes što pre doći do ovog parfema! 😍

      Like

Leave a Reply

