KOOZMETIK MOISTURIZING FACE CREAM – N

Processed with VSCO

Kako je u poslednje vreme svet apsolutno poludeo za prirodnom i organskom hranom, nije ni čudo što je ova pomama za zdravijim alternativama prešla sa prehrambene na kozmetičku industriju. Ljudi sve više i više vode računa kakve proizvode nanose na svoju kožu i šta se to u njima nalazi. U moru brendova koji promovišu prirodnu kozmetiku, istakao se domaći brend Koozmetik iza koga stoji pre svega vredan i kreativan tim i od najkvalitetnijih sastojaka pravi kozmetičke proizvode koje potom pakuje u minimalističke i, sa dobrim ukusom osmišljene, ambalaže.

Neki od proizvoda koji se mogu naći u ponudi ovog brenda pored hidratantnih krema za više tipova kože su: dezodorans od potpuno prirodnih sastojaka (odličan!), kapi za zube, hidratantna krema za ruke (za mene jedna od najboljih na našem tržištu), proizvodi za negu kose, balzam za usne (moj apsolutno omiljeni balzam i o njemu će sigurno biti reči), proizvodi za čišćenje lica, serumi, melemi (po mom mišljenju jedan od najboljih proizvoda koji imaju), proizvodi  za negu kože tela itd… Kao što možete i sami da zaključite, veoma širok asortiman proizvoda, zaista nas često obraduju svojim novitetima.

Na fotografiji iznad nalazi se hidratantna krema za negu kože lica sa oznakom N što znači da je ova krema namenjena normalnoj do suvoj koži i o njoj ću pisati u ovom postu. Sam proizvod dolazi u prelepoj minimalističkoj staklenoj teglici i njegova zapremina je 60 ml. Rok trajanja je 6 meseci od otvaranja. Veoma sam zadovoljna pakovanjem, poklopac je kvalitetan, nosila sam kremu na razna putovanja i nikada nisam imala problem sa otvaranjem ili prosipanjem proizvoda.

Na ambalaži je istaknuto da su sastojci 99% prirodni a oni su: glicerin, slatko bademovo ulje, jojobino ulje, šea puter, pčelinji vosak, vitamin E, hialuronska kiselina, geranijum, lavanda, kao i ruzmarin. Miris kreme me najviše podseća na miris biljnog čaja, veoma je prirodan, prijatan i nimalo jak.

A sada malo o teksturi same kreme, meni lično omiljene stavke kod ovog proizvoda. Proizvod je gust ali ne poput krema za bebe koje su masne. Zbog ove gustine i ,,punoće”, ovo je prva krema koja u potpunosti odgovara mojoj koži lica, inače suvoj na pojedinim delovima i generalno sklonoj isušivanju. Takođe ovo je jedna od retkih krema sa kojom nikada nisam osetila peckanja niti iritacije. Zaista se razlikuje od svega što sam do sada probala. Vrlo malo proizvoda dovoljno je da pređete lice, vrat i dekolte. Osećaj je predivan i koža ostaje hidrirana ceo dan/noć jer ostavlja blag i tanak film proizvoda koji kao da štiti kožu od isušivanja prouzrokovanog vetrom.

Volim da je koristim ujutru nakon čišćenja kože a pre šminkanja, kao i ponekad uveče, pred spavanje ako osetim da je mojoj koži to veče potrebna dodatna hidratacija.

Što se mene tiče, ja sam svoju omiljenu hidratantnu kremu pronašla!

Od srca vam preporučujem proizvode ovog brenda, ja sa svakim od njih imam divna iskustva, i ono što je svim ovim proizvodima zajedničko, jeste kvalitet i koncentrovanost, mala količina je dovoljna, te možete biti sigurni da će vam dugo trajati.

Proizvode možete pronaći i kupiti na njihovom sajtu – klik OVDE, kao i na njihovom štandu u TC Ušće u prizemlju.

Da li ste već probali Koozmetik proizvode? Ako jeste, koji su vam omiljeni? Koju kremu za lice koristite i koja stavka vam je kod kreme najvažnija?

Pišite mi u komentarima ili na mail adresu: ilic.milica@outlook.com

M.

Leave a Reply

