CATRICE PROIZVODI | MOJI UTISCI

20161020_125814

Veliki pozdrav svima! Nakon dužeg vremena, evo me sa novim postom! Za danas sam pripremila jednu recenziju o Catrice proizvodima koje sam do sada isprobala. Sve moje utiske možete pogledati na Youtube kanalu, u videu, a ovde vam ostavljam fotografije proizvoda. Smatram da je na ovaj način post potpun, jer neke boje ne izledaju verodostojno na kameri, koliko izgledaju na fotografiji.

Ovako izgleda paleta senki SAND NUDES:

20161022_120026

 

Paleta senki ABSOLUT MATT

20161022_120417

 

Paleta senki BLUSH ARTIST – MULTI MATT BLUSH – CATICE ULTIMATE COLOR 370 – LIQUID CAMOUFLAGE 020 (na fotografiji redom od leva ka desno)

20161022_120727

Link do recenzije ovih proizvoda:

 

Nadam se da su vam ove fotografije pomogle u vašem izboru proizvoda!

M.

Leave a Reply

