NYX LIQUID SUEDE – 07 SANDSTORM #karmin meseca | FEBRUAR 2016

20160229_100847

Kasnim. Svaki dan negde kasnim. Obaveze se sve više nagomilavaju čemu je doprineo prethodni mesec (čitaj ispitni rok). Tako i ovaj post malo kasni, ali važno je da je tu i da rubrika #karminmeseca ni ovaj put nije zapostavljena.

Danas pišem o tečnom Nyx karminu iz popularne Liquid Suede linije koja se tek skoro pojavila kod nas, baš tada kada smo svi digli ruke i pomislili da se karmini ove linije nikada neće pojaviti na našim policama. Mojoj sreći nije bilo kraja! Krenula sam sa namerom da kupim jednu jarku, drečavu nijansu, a onda mi je nijansa Sandstorm zapala za oko i jednostavno sam morala da je imam!

U pitanju su karmini koji su na pola puta između tečne i kremaste strukture. Ostavljaju mat završnicu na usnama, ali dok nosite ovaj karmin, imate osećaj kao da ste stavili kremasti trajni karmin. Nema onog suvog osećaja i zatezanja usana i to mi je jako dopada!

Karmini dolaze u pakovanju od 4 ml, a sama ambalaža podseća na sjaj za usne. Četkica je nešto veća i izduženija nego kod klasičnih tečnih karmina ovog brenda i karmin se lako nanosi čak i bez olovke. Jedina stvar koja mi se kod ovih karmina ne dopada je miris, ali miris se oseća samo prilikom nanošenja tako da nije ništa strašno. Iako je veoma dugotrajan na usnama, klasični tečni mat karmini mogu da izdrže duže bez popravljanja.

20160229_100740

Sama boja je veoma zanimljiva, a u pitanju je nijansa između svetlo smeđe i boje kože sa dominantnim hladnijim tonovima. Primetila sam da su baš ovakve nijanse trenutno veoma popularne. Olovka za usne koju sam koristila i koja savršeno pristaje ovom karminu, jeste olovka brenda Rimmel u nijansi Cappuccino.

Ovako nijansa izgleda na ruci:

20160229_101235

Kao što možete primetiti na fotografiji, nijansa je poprilično tamna. Ovaj karmin preporučujem hrabrijim devojkama koje vole da eksperimentišu sa bojama.

Kako se vama dopada nijansa sandstorm i da li ste probale Nyx Liquid Suede karmine? Koja je vaša omiljena nijana? Pišite  mi u komentarima!

FB stranica bloga: Mila Shine Bright

Instagram nalog: milashinebright

M.

6 thoughts on “NYX LIQUID SUEDE – 07 SANDSTORM #karmin meseca | FEBRUAR 2016

Leave a Reply

