AURA ABSOLUTE MATTE LONG LASTING LIP CREAM – 613 GOOD VIBES #karminmeseca | JANUAR 2016

11 (1)

Iščekivanje. Ona sreća kada konačno rešite sve te velike i male obaveze koje ste sami sebi nametnuli na putu do željenog uspeha. Kroz trud i rad vas je vodila misao o lepim stvarima koje čekaju kao nagrada. Putovanje. Lutanje. Upoznavanje nove kulture. I mnogo, mnogo čokolade! Slatke muke zvane kupovina potrenbih i malo manje potrebnih sitnica, pakovanje i polazak!

Vreme je za post o karminu meseca. Malo kasnije nego što je za post iz ove serije uobičajeno i glavni krivac za to je januarski ispitni rok. Karmin koji sam odabrala za ovaj mesec je tečni karmin domaćeg brenda Aura u nijansi 613 – Good Vibes.

Tečni karmini su proizvod za kojim je poludeo ceo svet i obeležili su prethodnu godinu. Njihov najveći adut je dugotrajnost i jaka pigmentacija. Aura tečni karmini imaju mat završnicu (moja omiljena!:)), postoje dve kolekcije i u svakoj po 13 nijansi, dakle ukupno 26 što je sasvim dobar izbor nijansi.

Nijansa 613 na ruci izgleda ovako:

11 (2)

U pitanju je prljavo roze nijansa približna prirodnoj boji usana. Pogodna je za svakodnevnu šminku, nije napadna, ističe usne i zbog svoje dugotrajnosti je veoma praktična naročito za žene koje nemaju mnogo vremena u toku dana da popravljaju svoj karmin. Karmin je otporan na poljupce i piće, a nakon jela ga malo popravim na centru usana i mogu da nastavim dalje sa svojim danom.

Budući da je mat teksture, nimalo ne neguje usne ali ih ni ne isušuje i nikada nisam imala problem sa ispucalim i suvim usnama nakon ovog karmina. Lako se nanosi, klizi preko usana, i nakon par minuta suši se u mat završnicu. Potrebno mi je da nanesem dva sloja kako bih na usnama dobila boju iz ambalaže.

Već sam napomenula da Aura ima dve kolekcije tečnih ruževa. Moj je iz prve kolekcije, probala sam nijanse i iz druge, novije i primetila sam malu razliku u teksturi. Čini mi se da su karmini iz prve kolekcije malo gušći i samim tim više pigmentovani te im zbog toga dajem prednost.

Moja preporuka vam je da sve tečne karmine nanosite uz odgovarajuću olovku za usne. Uz ovaj karmin najčešće koristim olovke brenda Aura (nijansa 53) i Nyx (nijansa Peekaboo Neutral) i svočeve ove dve olovke možete videti na fotografiji iznad.

Aura karmin na mojim usnama  u kombinaciji sa smookey eyes tehikom na očima:

IMG_8688

Moj karmin je već pri kraju i sigurna sam da ću ga ponovo kupiti jer mi je jedan od omiljenih karmina neutralne nijanse za svaki dan.

Koje je vaše iskustvo sa tečnim karminima? Pišite mi u komentarima!

M.

FB stranica bloga: Mila Shine Bright

3 thoughts on “AURA ABSOLUTE MATTE LONG LASTING LIP CREAM – 613 GOOD VIBES #karminmeseca | JANUAR 2016

  1. Slazem se za ideju da se tecni ruzevi nanose preko olovaka, nisu providnjikavi i ravnomjernije nestaju sa usana. Koliko vidim, imas zahvalne usne. Super ti stoji i karmin i smokey! 🙂

    Like

  2. Slazem se da su Aurini lip cremes savrseni i dosta slicni Nyxovim a puno prihvatljivije cijene jer posjedujem obe vrste krema za usne. Aurini su mi nekako i ugodniji na usnama, sa Nyx osjecam neku nelagodu kao da klizi po usnama. Osjecaj cudan skroz. Pogledaj na mom blogu recenziju o GR tekucim ruzevima. 🙂

    Like

Leave a Reply

