M.A.C MINERALIZE SKINFINISH – SOFT & GENTLE

10 (1)

Povratak u realnost nakon praznika – hladan tuš. Suočavanje sa posledicama. Liste ciljeva za ovu godinu su davno sastavljene i sve te male i velike želje čekaju da ih baš mi ostvarimo. Kažu da je januar jedan od najdepresivnijih meseci u godini. Zato ga ,,zasladite” druženjem sa voljenim osobama, dobrom hranom i još boljim knjigama. Svemu ovom dodajte malo sjaja – tek da vam popravi raspoloženje i izmami osmeh na licu!

Danas pričamo M.A.C mineralize skinfinish puderu u nijansi soft&gentle. Dakle, radi se o mineralnom, pečenom, fino mlevenom i presovanom proizvodu koji daje efekat sjajne i zdrave kože i sadrži čestice koje reflektuju prirodnu ili veštačku svetlost.

10 (2)

Soft&Gentle dolazi u crnom pakovanju od čvrste plastike i zatvara se na magnet. Ima fantastičnih 10 grama i praktično je nepotrošiv (ja svoj koristim duže od godinu dana gotovo svakodnevno). Proizvođači ističu da sadrži kompleks 77 minerala kao i vitamin E. Oni ovu boju opisuju kao pozlaćenu boju breskve sa sjajnom završnicom i ja se apsolutno slažem!

Proizvod se nanosi na delove lica koje želite da istaknete, dakle najviše tačke na licu poput jagodičnih kostiju, sredine nosa i sredine gornje usne. Ukoliko ste raspoloženi da odete korak dalje, možete ga naneti i tik iznad obrva. Iako proizvođač kaže da proizvod možete naneti u tankom sloju preko celog lica, mislim da sa konkretno ovom nijansom to nikako ne može da izgleda dobro (osim ako vam nije cilj da izigravate disko kuglu).

Ovaj iluminator (ili ukoliko vam je draže hajlajter) nanosim i u dnevnim i u večernjim prilikama. Razlika je naravno u količini proizvoda koji nanosim pa samim tim i u intenzitetu. Moja preporuka je da ovaj proizvod koristite rastresitom četkom koja ne kupi mnogo praha i na taj način postići ćete prirodan i zdrav izgled kože.

Evo kako Soft&Gentle izgleda na koži, nanesen četkicom (levo) i prstima (desno).

10 (6)

Pod prstima je neverovatno svilenkast, na koži traje sve dok ne odlučim da skinem šminku. Ljudi me često pitaju šta to imam na licu. Meni se lično najviše dopada kako ovaj proizvod izgleda na fotografijama, odnosno efekat koji daje koži i samom licu.

10 (3)

Jedna pomalo smešna stvar – meni ovaj hajlajter miriše na mastilo! Da li još neko od vas ima ovakav utisak?

*Savet plus: Ukoliko imate M.A.C fix+ sprej, obavezno ga nanesite na kraju. Hajlajter će se stopiti sa kožom, dobićete jači intenzitet a izgledaće daleko prirodnije!

Možda jedina mana ovog proizvoda je što se jako lako polomi i raspadne sav proizvod! To se desilo i meni, nije mi čak ni ispao, samo sam jednom otvorila neseser nakon putovanja i proizvod je bio u parčićima (malo je falilo da zaplačem :P). Međutim, problem sam rešila tako što sam sve povezala alkoholom i rezultat je zaista sjajan, proizvod je iste teksture i pigmentacije kao pre lomljenja!

Oduševljena sam ovim proizvodom, mislim da opravdava titulu jednog od najprodavanijih M.A.C-ovih proizvoda i hajlajtera na tržištu uopšte. Iako ranije nisam shvatala i cenila važnost hajlajtera, danas mi je ovo jedan od omiljenih komada iz mog nesesera bez koga ne mogu da zamislim šminkanje!

Da li ste probale soft&gentle i koji je vaš omiljeni hajlajter? Volela bih da mi u komentarima preporučite neki tečni ili kremasti hajlajter kako bih uporedila efekat koji daje koži u odnosu na ovaj presovani. Hvala vam na čitanju!

M.

Posetite i lajkujte FB stranicu bloga ukoliko želite da budete u toku sa objavama postova: Mila Shine Bright

Instagram _miiciii_

10 thoughts on “M.A.C MINERALIZE SKINFINISH – SOFT & GENTLE

  1. Uvijek mi je tesko dati velike pare za hajlajter jer sam sve do nedavno bjezala od njih zbog masne koze. Medjutim, pocela sam sve cesce da ih koristim. Cula sam za ovaj i izgleda sjajno zaista!Valjda cu prezaliti nekada kad je tako dobar. Ako nisi, probaj Aura tecni ILUMINATE ME! , ja sam odusevljena tim proizvodom i njegovom trajnoscu 🙂

    Like

    • Ja sam kupila ovaj hajlajter, došla kući i bilo mi je mnogo žao što sam dala toliko novca. Međutim, sada mi ni najmanje nije žao. Jako je dobra investicija, i što kažu nepotrošiv je pa je uvek dobro izdvojiti jednom novac i onda biti miran do daljnjeg. Da ne pričam o kvalitetu! Hvala na preporuci, nisam ih probala i baš sam radoznala da vidim kako to izgleda na mojoj koži.

      Liked by 1 person

  2. Imam ga, ali nisam impresionirana. Štaviše, razočarana sam… Aurin Golden Spice mi je sto puta bolji, svilenkastiji, puterastiji, prefinjeniji, nema krupni gliter kao soft & gentle, bolje se stopi sa kožom, duže traje… Sve u svemu, s&g mi je bačen novac i nikad ne bih ponovila kupovinu, ima mnogo boljih (i jeftinijih i skupljih) hajlajtera na tržištu. Takođe ne znam što nisi stavila svočeve, ljudi u poslednje vreme to ne rade i nije mi jasno zašto, makar na ruci je o-ba-ve-zan, ali i na licu je više nego potreban i koristan…

    Like

    • Moraću da probam Aurine hajlajtere, zaista ih svi hvale. Ja na svom licu nikada nisam primetila krupne glitere, upravo zbog toga ga i obožavam ali verujem da na svakoj koži izgleda drugačije. Nažalost, totalno sam zaboravila da fotografišem svočeve a kada sam se setila pao je mrak. Fotografija sa svočevima će biti postavljena danas.

      Like

  3. Divan proizvod,a ja nikako da ga kupim,tek sad otkrih tvoj blog,divne postove imas 🙂
    Essence ima par odlicnih highlighter-a,pa kad budes u prilici isprobaj 🙂

    Like

Leave a Reply

