TOO FACED SHADOW INSURANCE

IMG_4031 - Copy

Petak. Oduvek omiljeni! Završavam svoje obaveze i prepuštam se čarima pretpraznične euforije. Na oči stavljam zlatne šljokice. Potiskujem činjenicu da mi se bliži ispitni rok i sate provodim lutajući od prodavnice do prodavnice. Moj jedini cilj – pronaći savršene novogodišnje ukrase! I puno prskalica (ne može bez prksalica)! Gubim se u blještavilu izloga i svetlima ulične novogodišnje dekoracije.

Danas pišem o mojoj novoj opsesiji – Too Faced Shadow Insurance prajmeru za kapke. Nisam sigurna da li sam ikada o jednom proizvodu pročitala toliko dobrih recenzija kao o ovom. U pitanju je jedan od najprodavanijih prajmera ove vrste, komad šminke koji poseduje svaki šminker, svaka blogerka, svaki ljubitelj šminke. Pa da ja ne bih bila izuzetak, odlučila sam se da ga isprobam i proverim koliko su ti hvalospevi istiniti.

2015-12-09 12.36.04-2

Shadow Insurance dolazi u prelepom pakovanju (a kako bi drugačije kada je u pitanju TF) od 11 grama. U pitanju je tubica urađena tako da možete dozirati količinu proizvoda koju želite da nanesete na kapke. Ovo je vrlo bitno, jer se prajmer stavlja u malim količinama. Ukoliko preterate sa količinom, stvorićete kontra efekat i senke će izgledati neuredno. Dakle, mrvica je dovoljna!

Lista sastojaka:

2015-12-09 12.38-horz

Proizvod je veoma kremast, na bazi silikona i lako se razmazuje. Ujednačava boju kapka, zaglađuje kožu, ponekad mi se učini i da reflektuje svetlost. Brzo se suši i kapak je spreman za šminkanje. Očekivala sam da će proizvod biti lepljiv i da ću imati problema sa blendanjem, ali to nije bio slučaj. Senke se nanose mnogo lakše i brže nego u slučajevima kada izostavim nanošenje baze. Ono što sam primetila još pri prvom nanošenju jeste da povećava intenzitet senke.

Ono čime sam ja ubedljivo najviše oduševljena kod ovog proizvoda je trajnost senke na kapcima koju dobijam kada ga nanesem kao bazu. Upravo to je razlog zbog koga ću je uvek  kupovati i koristiti kada želim da mi šminka traje ceo dan/noć. Ovaj proizvod je, jednom prilikom, doživeo ozbiljan test. Imala sam šminku na licu preko 16 sati i kada sam stigla kući i pogledala se u ogledalo, senke su bile u savršenom stanju, na svom mestu, ništa se nije razmazalo, ništa se nije nakupilo u pregibu kapaka. Zato TF Shadow Insurance najviše preporučujem devojkama sa kapcima koji se brzo maste. Spasiće vas, verujte mi!

IMG_4029 - Copy

Na kraju samo mogu da dodam da sam oduševljena ovom bazom, što je iz ovog posta i više nego očigledno!

Koje su Vaše omiljene baze? Da li ste probale Shadow Insurance i kako Vam se dopada?

M.

Prva i poslednja fotografija delo su fantastične Nata Li. Lajkujte njenu FB stranicu OVDE.

FB stranica bloga: Mila Shine Bright

Instagram: https://www.instagram.com/_miiciii_/

 

 

5 thoughts on “TOO FACED SHADOW INSURANCE

  1. Pingback: OMILJENA ŠMINKA 2015. | Mila Shine Bright

Leave a Reply

