KIKO MILANO SHEER LIPSTICK GLOSSY DREAM – 205 #karminmeseca | NOVEMBAR 2015

7 (6)

Kasnim. Kasnim, a ne bih smela. Hvata me nervoza dok pred ogledalom pokušavam da se doteram u roku od dva minuta koliko imam (nemoguća misija :D). I tamo negde između maštanja o vikendu i dileme/slatke muke koji karmin danas staviti, dolazim na ideju! Zašto ne bih svakog meseca izdvojila jedan karmin za koji se u tom periodu najčešće opredeljujem i napisala nešto više o samom proizvodu? Dan kasnije, bacam se na posao! P.S. Uspela sam da stignem na vreme!

Danas na blogorepertoaru: Kiko Sheer lipstick Glossy Dream u nijansi 205. Predivna boja crvenog vina i savršena za ovo doba godine, ako mene pitate! U moru karmina mat završnice koji su najčešće moj izbor, izdvojio se jedan koji ostavlja sjaj na usnama. I obožavam ga!

7 (5)

Iako sam probala tek nekoliko proizvoda ovog brenda, zbog utiska koji su ostavili na mene, mogu sa sigurnošću da kažem da mi je Kiko jedna od omiljenih kompanija u svetu kozmetike. Smatram da je odnos cene i kvaliteta odličan!

Ovo mi je prvi karmin od njih. Pakovanje me je oborilo sa nogu! Elegantno i minimalistično, kao da su mene pitali! Karmin se otvara na pritisak dugmenceta (poput hemijske olovke) što me je posebno zabavilo :). Ima 3,5 grama.

7 (4)

Iako je u pitanju sheer lipstick, što znači da bi trebalo da bude providan i da ne ostavlja mnogo boje, izuzetno je pigmentovan i sa standardna dva sloja postižem željenu boju na usnama. Nikada nisam očekivala da će mi se tamniji karmin sa ovakvom završnicom dopasti jer sjajni karmini znaju da se razlivaju i izgledaju neuredno, ali ovaj je izuzetno dugotrajan, koristila sam ga i bez olovke i nijednom nisam imala problem sa pomeranjem ili razlivanjem. Miriše standardno, kao i većina karmina – prijatno, ali ništa spektakularno.

Najviše me oduševila sama nijansa. Već sam pisala koliko obožavam bordo nijanse koje u sebi imaju mrvicu ljubičaste. Mislim da jednako dobro stoje devojkama sa svetlijim i tamnijim tenom. Na samom proizvdu možete videti šljokice, ali one se na usnama nimalo ne primećuju (što je za mene plus).

7 (2)

A evo i liste sastojaka:

7 (3)

Ako želite da vidite kako ova nijansa izgleda na mojim usnama, trk na Instagram OVDE.

Nadam se da vam se ova nova rubrika dopada. Koji je vaš omiljeni karmin ovog meseca? Za koje nijanse se najčešće opredeljujete ovih dana? Da li ste probali Kiko karmine? Pišite mi u komentarima!

Ukoliko želite da budete u toku sa postovima koje objavljujem, lajkujte Facebook stranicu bloga: Mila Shine Bright

Hvala na izdvojenom vremenu,

M.

One thought on “KIKO MILANO SHEER LIPSTICK GLOSSY DREAM – 205 #karminmeseca | NOVEMBAR 2015

  1. Pingback: OMILJENA ŠMINKA 2015. | Mila Shine Bright

Leave a Reply

