TARTE TARTELETTE PALETA SENKI

IMG_4010 - Copy

Novembar. Jedan od omiljenih. Opraštam mu što je hladan, i obožavam ga zbog čarobnih boja koje nam donosi. I mirisa. I ukusa! Danas blog bojimo svim nijansama ljubičaste. Sa zlatnim detaljima, podrazumeva se!

Kao što već možete videti sa naslovne fotografije, pišem o Tarte Tartelette paleti senki. Moja nova opsesija!

Kompanija Tarte je, trenutno, jedna od najpoznatijih u svetu šminke i to nimalo nije slučajno. Zaista vode računa o dizajnu pakovanja i kvalitetu proizvoda. Takođe, svoje proizvode ne testiraju na životinjama. Paleta Tartelette je deo kolekcije proleće 2015 i ovom kolekcijom Tarte je proslavio 15 godina postojanja.

IMG_4003 - Copy

Sve nijanse u paleti su prirodne sa mat završnicom što se meni posebno dopada jer u većini slučajeva koristim samo mat senke na kapcima. Ukoliko ste fan šimerastih senki, ova paleta vas verovatno neće fascinirati u toj meri koliko je fascinirala mene.

Pakovanje je prelepo, obojeno nijansama ljubičaste sa zlatnim natpisom. Veoma je elegantno, ali i praktično u isto vreme ukoliko recimo poželite da ponesete ovu paleticu na putovanje. Na poklopcu sa unutrašnje strane nalazi se ogledalo. Paleta sadrži 12 senki od kojih svaka ima 1.5 grama. Raspoređene su u 3 reda.

IMG_4015 - Copy

Što se tiče samog kvaliteta senki, malo je reći da sam oduševljena! Kada sam krenula da ih isprobavam, moj prvi utisak je bio da je pigmentacija odlična. Pomislila sam da ću imati problema sa blendanjem baš zato što su u pitanju izuzetno pigmentovane senke mat završnice. Isprobala sam je na očima i iznenadila se koliko se lepo ponašaju na kapku! Lako se nanose, samo je potrebno paziti sa količinom. Zbog pigmentacije proizvoda, uvek je bolje nanositi malo po malo kako ne biste napravili fleku. Dugotrajne su na kapku, imala sam prilike da ih nosim ceo dan, od ujutru do uveče i kada sam se vratila kući, sve je bilo na svom mestu! Nisu se pomerile, razmazale ili skupile u pregibu kapka. Htela bih da napomenem da je i baza izuzetno važna. Koristila sam Too Faced Shadow Insurance bazu o kojoj vam uskoro pišem!IMG_4009 - Copy

A sada malo o samim nijansama, najzanimljiviji deo! Za početak želim samo da napomenem da je ovo prva paleta u kojoj mi se dopada apsolutno svaka nijansa, i znam da ću ih sve koristiti. Kao što sam već rekla boje su raspoređene u 3 reda, fotografije su rađene na prirodnom svetlu, a senke sam nanela bez baze, kako bi se videla njihova prava pigmentacija.

d

U prvom redu nalaze se 4 prirodne nijanse toplijih tonova.

Free spirit je najsvetlija među njima, u pitanju je boja koja se savršeno uklapa sa bojom mojih kapaka, tako da nju nanosim prvu i to preko celog kapka, od trepavica do obrva.

Force of nature je savršena prelazna nijansa, malo vuče na boju kajsije, nanosim je iznad pregiba, lepo se uklapa sa svim nijansama i pomaže pri blendanju.

Dreamer je je veoma topla smeđa nijansa kakva nam je svima potrebna! Prava boja čokolade. Najčešće je koristim u pregibu ili na spoljašnjem delu kapka. Ukoliko volite braon smookey eyes, ova nijansa je za vas.

Multi-tasker je takođe toplija smeđa nijansa, ali znatno tamnija od prethodne. Ovu nijansu koristim na donjem kapku najviše, ponekad i u spoljašnjem uglu gornjeg kapka. Zaista daje taj efekat dubine i pravi razliku.

i

U drugom redu se nalaze nijanse koje imaju roze/ ljubičasti ton, ali su i dalje veoma prirodne i nosive. Pa da počnemo od najsvetlije:

Caregiver je pastelno roze nijansa. Obožavam je, koristim je pri skoro svakom šminkanju. Zaista daje neku svežinu izgledu kada je stavim na pokretni deo kapka i jako lepo istakne tamnije nijanse koje stavim u pregib.

Natural beauty je prljavo roze prelazna nijansa. Ja lično mnogo volim roze i ljubičaste tonove na kapcima pa i ovu senku veoma često koristim. Lepo se uklapa kao prelazna nijansa, kako sa toplijim, tako i sa hladnijim tonovima.

Best friend je moja omiljena nijansa! Toliko je jedinstvena i lepa, toliko lepo stoji… U poslednje vreme, šminkanje ne može da mi prođe bez nje! U pitanju je zagasito svetlo ljubičasta (ili prljavo svetlo ljubičasta?). Veoma mi je teško da opišem ovu nijansu baš zato što je tako jedinstvena. Koristim je u pregibu kapka.

Bombshell je najtamnija nijansa u drugom redu. U pitanju je nešto između ljubičaste i crne. Na kapcima izgleda još lepše. Veoma je pigmentovana, i sa njom veoma lako može da se pretera ukoliko odjednom nanesete mnogo proizvoda.

j

U poslednjem redu, nalaze se nijanse hladnijih tonova.

Super mom je najsvetlija nijansa u celoj paleti, skoro pa bela. Koristim je kako bih prosvetlila deo ispod obrve.

Wanderer je najtoplija među hladnim nijansama. Veoma lepa prelazna nijansa i često je kombinujem sa nijansama iz prvog reda. Koristim je iznad pregiba ili u pregibu u zavisnosti od toga koliko jaku šminku želim.

Power player je nijansa između smeđe i sive. Lično, obožavam ovakve nijanse i vrlo često ih koristim. Power player volim da koristim u pregibu kada koristim jarke karmine jer ističe konture oka a nije previše napadna.

Fashionista – najtamnija nijansa, mat crna. Dobra pigmentacija, lepo se nanosi, i sa ovom nijansom takođe treba paziti. Mislim da je mat crna senka svima neophodna, ja je koristim svakodnevno na donjem kapku i u večernjim prilikama ukoliko želim crni smookey eyes.

Senke u sebi sadrže glinu, tako i mirišu. Malo je reći da sam prezadovoljna. Ovaj proizvod nažalost nije dostupan kod nas, ali, ukoliko budete u prilici, pogledajte ovu paletu. Imate moju toplu preporuku. Za kraj, odlučila sam da poslušam predlog moje drugarice Jovane, i prikažem na fotografijama kako ove nijanse izgledaju na meni.

IMG_3916 - Copy

IMG_3910 - Copy

IMG_3993copy

Proizvodi koje sam koristila za ovaj izgled:

IMG_4028 - Copy

Kako Vam se čini ova paleta? Koja Vam se nijansa najviše dopada? Koja je Vaša omiljena paleta senki za ovo doba godine? Pišite mi u komentarima Vaše utiske i predloge!

Sve fotografije, kao i crtež koji se pojavljuje na fotografijama, radila je divna Nata Li.

Pogledajte njenu Facebook stranicu: The world seen through Nata Li’s eyes 誕 verujem da će vas njene fotografije oduševiti koliko i mene!

Ukoliko želite, lajkujte Facebook stranicu bloga: Mila Shine Bright kako biste bili u toku sa postovima koje izbacujem.

Hvala Vam na izdvojenom vremenu, družimo se uskoro u novom postu!

M.

15 thoughts on “TARTE TARTELETTE PALETA SENKI

  1. Aaaaa imam i ja ovu paletuuuu ! Kupio mi je decko u Americi, prva high end stvarcica 😍 odusevljena sam isto koliko i ti 😄😄😍😍 Mogu ti reci da sam je isprobala sa essence i ❤ stage bazom za senke, nije mrdnulo nista 😊

    Like

  2. Paletica izgleda fenomenalno a nijanse su savrsene za dnevne varijante! Tako mi je zao sto nam nijedan od njihovih proizvoda nije dostupan ali evo bar ovako da gledamo i uzivamo 🙂

    sparklygoddess.blogspot.com

    Like

  3. Pingback: OMILJENA ŠMINKA 2015. | Mila Shine Bright

Leave a Reply

