VICTORIA’S SECRET FRAGRANCE MIST – PURE SEDUCTION

5 (4)

Kasno jutro. Kroz poluotvorene oči pokušavam da vidim sat i shvatam da sam se uspavala. Ali nema veze, subota je! Sledi sat vremena izležavanja, protezanja, skrolovanja, planiranja. Obožavam ove lenje subote! Zapravo, obožavam svaki dan u kome me ne budi alarm, i imam vremena da spremim doručak kod kuće. Moja današnja subota miriše na crvene šljive i frezije, a vaša?

5 (1)

Potpuno spontano, odlučila sam da pripremim post o proizvodu bez koga ne može da mi prođe dan u poslednje vreme. U pitanju je Victoria’s Secret fragrance mist – Pure Seduction. Dolazi u pakovanju od 250 ml na kome piše da je miris mešavina crvene šljive i frezije, ali smatram da je miris neopisiv i da morate sami osetiti ovo savršenstvo!

5 (2)

Ovaj miris je jedan od najpopularnijih iz linije sprejeva za telo i to s razlogom. Devojke se najčešće u toku hladnjih meseci odlučuju upravo za ovaj body mist. Miris je jak, voćkast, sladak, ali nikako ne guši. U isto vreme, ako je to moguće, osvežava i greje. Mene u momentu oraspoloži!

Pošto je u pitanju sprej za telo, a ne parfem ili toaletna voda, prirodno je da se miris neće predugo zadržavati na koži. Trajnost mu je prosečno oko 3 sata i više se zadržava na odeći i kosi pa ga ne nanosim direktno na kožu nego sa određene razdaljenosti. U poređenju sa nekim drugim sprejevima za telo, svakako prednjači što se tiče trajnosti mirisa. Na fotografiji iznad možete videti i sastojke.

5 (3)

Toliko mi se dopada ovaj miris, da već sada znam da ću ga dokupiti čim se potroši. Vrlo brzo je postao nezaobilazni deo moje svakodnevne rutine.

Da li koristite mirise u spreju? Koji su vaši omiljeni? Pišite mi u komentarima!

Facebook stranica: Mila Shine Bright

M.

6 thoughts on “VICTORIA’S SECRET FRAGRANCE MIST – PURE SEDUCTION

Leave a Reply

