OMILJENI LAKOVI: ESSIE I CHINA GLAZE #jesenjifavorit

2015-10-20 11.56.00

Zvuk kapljica na prozoru. Veče je hladno i maglovito i provodim ga kod kuće. Moj recept: dobra serija + maska za lice + lakiranje noktiju + najbolja drugarica. Povremeno po želji dodati koji sočni trač, začiniti sa mnogo sladoleda! Kada dođe hladnije doba godine, izlazim samo kad baaaaš moram (u prevodu, potreban je jako dobar razlog kako bi me nešto izvuklo iz stana).

Poželela sam da pišem malo o dva omiljena laka za nokte za koje se najčešće odlučujem ovih dana. Jedan je neutralan i svetao, a drugi taman, jak, u mojoj omiljenoj jesenjoj boji.

2015-10-20 11.58.16-2

Essie u nijansi Yes we can, pink!

Ovo je bio moj prvi Essie lak. Kupila sam ga pred završetak srednje škole i nosila ga na maturi, pa me za njega vežu prelepe uspomene. Kada god ne znam koji lak da namažem, odlučim se za njega. U pitanju je savršena neutralna boja, pomalo vuče na puderasto roze. Izgleda prelepo u svako doba godine, kako na preplanuloj, tako i na svetloj koži. Čini mi se da mi svaki put doda tu neku dozu sofisticiranosti. Što se tiče teksture i nanošenja, Essie lakovi su mi definitivno omiljeni. Nisu previše retki a ni gusti. Četkica je široka, što lično preferiram, jer mi je lakše da lak nanesem ujednačeno. Ne ostaju tragovi četkice. Zadovoljna sam trajnošću ovog laka. Ako nešto ne volim, to je kada se potrudim da lepo namažem nokte i već sutra primetim da mi se lak okrznuo na određenim delovima. To sa ovim lakom nikada nije bio slučaj. Jedina mana ovog laka je što su vam potrebna 3 sloja kako biste dobili boju iz bočice umesto standardna 2 jer je sama boja jako svetla i prozirna. Ali boja je toliko divna, i zaista vredi to što morate čekati malo duže da se osuši. Moja topla preporuka kako za Essie lakove, tako i za ovu nijansu!

2015-10-20 11.59.46

China Glaze u nijansi Purr-fect plum

Dugo sam tražila lak u bordo nijansi ali da ima mrvicu ljubičastog u sebi. Uglavnom sam nailazila na one koji vuku na smeđe i to mi se nije dopadalo. A onda sam jednog dana, sasvim slučajno, ugledala ovu nijansu. I odmah sam morala da ga kupim! Kada dođe hladnije vreme, ovo je lak koji najčešće koristim. Takođe, ovo je lak koji se najčešće nalazi na mojim noktima na nogama. Nijansa je savršena jesenja. Tekstura laka je nešto ređa u odnosu na druge lakove koje imam, četkica je tanka ali ne ostavlja tragove prilikom nanošenja. Vrlo je pigmentovan i nanošenjem jednog sloja možete dobiti željenu boju. Ja iz navike nanosim dva sloja. Uz ovaj lak vam svakako preporučujem kvalitetan nadlak jer mu postojanost bez nadlaka nije jača strana. Nisam probala mnogo China Glaze lakova (svega dva) pa ne mogu da pišem generalno o njihovim proizvodima ali planiram da isprobam još neke nijanse i volela bih da mi u komentarima ostavite vaše predloge.

2015-10-20 11.59.14

Ovo su moji omiljeni lakovi u ovom momentu. Koje lakove vi najviše volite da koristite? Koje su vaše omiljene nijanse za ovo doba godine, i koje nijanse mi preporučujete da probam? Pišite mi u komentarima.

Ukoliko želite redovno da ispratite svaki post, lajkujte Facebook stranicu bloga Mila Shine Bright. Takođe ukoliko želite, možete me zapratiti i na Instagramu OVDE.

M.

4 thoughts on “OMILJENI LAKOVI: ESSIE I CHINA GLAZE #jesenjifavorit

Leave a Reply

