M.A.C PREP + PRIME FIX+ (coconut)

20150819_140314_HDR

Ponovo sam za tastaturom. Ovaj put, pauza nije bila tako strašno velika. Moglo bi se čak reći i da sam ažurna, ponosno zaključujem!  Dani su vreli i sparni i ja najradije ne bih izlazila iz kuće sve dok ne padne mrak. Naravno da znam koliko ta moja želja nije realna… U danima kada sam ipak prinuđena da napustim svoje klimatizovano gnezdašce, imam običaj da se naoružam svim mogućim osvežavajućim prskalicama za lice/termalnim vodama itd. Ovih dana, opsednuta sam M.A.C Prep + Prime Fix+ sprejom sa mirisom kokosa. Ali ovo čudo od proizvoda ima malo više namena od osvežavanja lica..
.

20150819_134522

Postoji zabluda o ovom  proizvodu. Mnogi misle da je to sprej za fiksiranje šminke i to je velika greška. Fix u imenu znači popraviti a ne fiksirati i on ne produžava trajnost šminke na licu. Pa čemu onda služi ovaj proizvod? Fix+ ima mnogo namena, a ja sam ga, lično, koristila na tri načina.

Prvi način: pre šminkanja na čistom licu. Odličan je kao prajmer u spreju, u sebi sadrži vitamine i hranjljive sastojke pa hidrira kožu i priprema je za slojeve šminke koje joj predstoje.

Drugi način: za vreme šminkanja kako bih pojačala pigmentaciju određenih proizvoda u prahu. Ovo je fantazija, rezultati su i više nego uočljivi! Ukoliko imate senku za oči čija vam se boja dopada, ali joj je pigmentacija loša strana, dovoljno je da prsnete jednom četkicu, zatim nanesete senku i sigurna sam da će vas rezultat ostaviti bez teksta!

Treći način: na kraju šminkanja kao finalni korak. Dva tri puta prsnem lice sa udaljenosti od 20cm. Iskreno, ja nisam verovala da je efekat ovog spreja toliko uočljiv. Gledala sam mnogo puta devojke koje u svojim videima naprskaju Fix+ i oduševljeno komentarišu rezultat ali to se preko kamere nije toliko verodostojno pokazalo. Ali uživo! Kakva promena! Pogotovo ako preterate sa proizvodima u prahu… Jednim potezom, svi tragovi praha će nestati, šminka će se stopiti sa licem i izgledaće savršeno!

20150819_135016

Sprej dolazi u pakovanju od 30ml i od 100ml. Moj je deo specijalne ograninčene kolekcije Fix+ sprejeva sa mirisom i miriše na kokos, ali veoma blago, prijatno i osvežavajuće. Nisam sigurna da li je ova ograničena kolekcija i dalje dostupna, ali svakako isprobajte originalan proizvod, imate moju toplu preporuku!

M.

3 thoughts on “M.A.C PREP + PRIME FIX+ (coconut)

  1. Pingback: OMILJENA ŠMINKA 2015. | Mila Shine Bright

Leave a Reply

