February in Belgrade

02_City_of_Belgrade_01_1

Iako je februar najkraći mesec u godini, ponekad nam se zbog hladnoće i tmurnog vremena učini kao najduži. Svima nam je dosta zime i željno iščekujemo proleće. A proleća nema – ni na vidiku! I šta raditi u ovakvim danima? Pokriti se jorganom preko glave? Prespavati? Hm, divno zvuči, vrlo rado ali dobro znamo koliko je to (ne)moguće. Stoga, tražim dobru alternativu, nešto što će me privući. Nešto toplo, nešto sa cimetom. I vanilom. I puno šećera. Ionako je bikini sezona daleko pa nam je dozvoljeno! Kako sam već  u nekoliko navrata naglasila koliko obožavam zimu, jasno je zašto izbegavam šetnje i uopšte vreme provedeno napolju. Najviše volim da se grejem u društvu najboljih prijatelja, uz čaj, toplu čokoladu i duge, duge razgovore. Ovo su moja 3 omiljena mesta ove zime:

Jazz Bašta

Volite kvalitetnu muziku i koktele? Onda je ovo mesto za vas! Idealna za večernja okupljanja, sa pogledom na reku i Brankov most, Jazz Bašta će vrlo brzo osvojiti vaša srca. Šarmanti ambijent, fenomenalni enterijer (jedan od mojih omiljenih!), bogat program, jazz svirke. Mene su osvojili Baštinom čajankom koja se održava svake nedelje u 17h. Ukoliko već niste posetili ovo divno mestašce, toplo vam preporučujem, oduševiće vas!

basta01

Sofa Lounge Bar

Smeštena u Beton hali, pokraj reke, Sofa Lounge Bar je moj izbor u onim hladnim, ali ipak vedrim i sunčanim danima. Obožavam enterijer ovog mesta, obožavam ambijent. Udobno je i prijatno, prostrano i sa puno prirodne svetlosti (što je za mene uvek plus). Moram posebno da pohvalim osoblje, jer su izuzetno ljubazni i uslužni. Ako mene pitate, ovo mesto je idealno za lenju subotu i ručak sa prijateljima!

SOFA-012

Smokvica

I za kraj sam ostavila moje omiljeno mesto. Smokvica. Obožavam sve u Smokvici! Da sedim, da se družim, da odvlačim apsolutno sve prijatelje kako bi mi još jedno popodne prošlo u ipijanju limunane koju obožavam čak i zimi! Ukoliko sam raspoložena za neku topliju varijantu, biram moj omiljeni čaj od nane. Red je i da se nečim zasladim ponekad, pa u tim momentima uzimam cheesecake od karamele, za koji slobodno mogu da kažem da mi je jedan od omiljenih slatkiša u gradu! Smokvica je smeštena u samom centru grada, u Ulici Kralja Petra. Ambijen je ušuškan i udoban, a atmosfera odiše urbanim šarmom Beograda. U svako doba godine, u svako doba dana, vidimo se u Smokvici!

slider-023

M.

Leave a Reply

